Nehirsude 2 gün önce oldum bende, çatı muayenesini devlette gebe okuluna gittiğimde yapmadıklarını söylemişlerdi, çatı tam doğum esnasında maksimum açıklığa erişiyor vs diyerek o yüzden yaptırmak istemiyordum. ama özeldeki doktorum bakalım demişti, alttan açıklık bakılacaktı zaten o yüzden aman dedim ona da baksın. bir örtü verdi çatala oturdum, doktor geldi doğumda dizlerin şöyle şöyle duracak vs gösterdi çatalın üstünde kendini kasma buradan bebeğin çıkacak dedi, ben biraz rahatım o yüzden kasmadım, parmaklarına o jelden sıkmıştı 1 kere gözüyle bakıp sonra 2 parmağını soktu bir yere dokundu herhalde içerde ne yaptığını hissetmedim bile 5 saniye falan sürdü bir acıda hissetmedim açıkçası. ve sadece bir kere baktı onun dışında hep yüzüme baktı. çok normal bir şey olduğunu düşünüp kendinizi kasmamanızı bir şekilde sağlarsanız hemencecik bakar geçer inşallah 😊