Merhaba 😊 37+3 teyim birkaç gündür bebeği daha aşağılarda hissediyorum. Bu sabah vajinamda ve makata doğru iç yerlerde bi baskı hissettim az önce ayaktayken de topuğuma bastığımda kuyruk sokumu taraflarında batma hissettim. Sizce bebek kanala mı yerleşiyor? Henüz çatı muayenesi olmadım salı günü olacağım