Akşam yürüyüş yapıp 11 gibi eve geldim, saat 12 de yattım sancı vurdu sonra tekrarladı dksına bayim dedim 10 dk da bire düşünce post attım sancının durumunu gerçekmi değil mi diye sancı anı çok şiddetli adet ağrısı gibiydi sancı geçince uykusuzluktan gözüm kapanıyordu ama emin olamadım gercekmi değil mi derken sancı sıklıkları azaldı sancı şiddeti aşırı derecede arttı artık dayanamaz oldum eşime dedim gitsek mi 4 dk da birlere düşmüştü çünkü, gerçek mi acaba boşa gitmeyelim diye düşünürken kan geldi biraz o zaman panik yapıp çıktık hemen ikiyi çıkmışız merdivenleri zor indim biraz daha dursam inemezdim . Gittik saat 06.00 da çıktık evden hastaneye vardık ebe kontrol etti ben artık bitiktim ben sana dayanamazsan gel demiştim niye bu kadar bekledin dedi açıklığım sekiz cm lere çıkmış hemen doktoru arada doktoru bekledik artık ben çok yorgundum doktor geldi çatala çıktım suyumu patlattılar sancılar artık dayanılmaz hal almıştı ıkınmam söyleniyordu ama ben beceremiyordum oğlum baya asağıda ama ben ıkınma olayını beceremedim, doktor yapamıyorsun böyle böyle diye anlattı yok yapamadım tansiyonum falan oynadı oksijen taktılar . Neyse ebe karnıma bastırmak durumunda kaldı çünkü ıkınamadım , sonra biraz mücadeleden sonra oğlum doğdu ömrü bereketli olsun. Gelirken içten yırtık yapmış dıştan da doktor kesi atmıştı. Bebeğin eşi için tekrar karnıma bastırdılar çıksın diye ondan sonra dikme işlemi başladı biraz uzun sürdü dikme işlemi çok şükür bitti gitti . Kolaydı yada zordu diyemem çünkü bana göre zordu sancının son anları sezeryan bile düşündüm ama bana zor gelen başkasına kolaydır belki o yüzden bisey diyemem ama bebeğinizle eve gelmek pahabicilmez bir durum Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️