Matmazell19 Kızlar herkese iyi akşamlar ben 16 haftalık oldum ama henüz hastane ve doktor kararı veremedim geç kaldın diyorlar çok üzülüyorum. Özel veya devlet hangi hastaneleri önerirsiniz fiyat bilginiz varmı ilk gebeliğim ve çok bilgisizim
Ozturksumeyy- Matmazell19 Ben etlik şehir hastanesi kadın doğum hastanesinde çalışıyorum kesinlikle öneriyorum özellikle riskli bi durum varsa uzmanlar çok iyi yoğun bakım hemşireleri ve diğer hemşireler gerçekten iyi insanlar
elifozr Matmazell19 özele gidebilirseniz eğer Medicalpark Batıkent Ahmet Süha Özer hocama gidebilirsiniz harika bir doktor
Matmazell19 Elenora göründüm bi kez özel poliniklik birde devlet hastanesi memnun değilim polikliniktede doğum yok
Matmazell19 Ozturksumeyy- aslında aklımda orası var görünmek istiyorum doğum içinde düşünüyorum. Belirli bi haftadan sonra kabul etmeme durumları var mı acaba. Dün akrabalarmdan birisi hacettepe için geç kaldın dedi bu durum sadece özelde oluyor sanıyordum
melikemstf Ozturksumeyy- merhaba bende etlik şehire gidiyorum şuanlık çok memnunum sadece doğumda süit odalar varmış onu nasıl hallecedeğiz boş odalar oluyor mu ?
melikemstf Matmazell19 Ömer Osman eroğlu ve Ramazan erda paya randevu bulursam onlara alıyorum çok iyi ilgili doktor bide Murat Polat ile Kürşad sayan varmış onlarıda çok öneriyorlar ama ben daha gitmedim ikisine