ebrukck canım ama sezeryanda da uyuşturucu etkisi geçince ağrı oluyor diyolar bence o daha ağır bi ağrıdır. Gerçekten doğum bitince hiçbir şey anlamıyosun bebeğini kucağına alınca unutuyosun ben şimdi ikizlere hamileyim doktorum baş aşağı dönerlerse normal deneriz dedi olur dedim. Düşün iki taneye :) korkma hayırlısı neyse o olsun 😊🙏🏽