Hangisi olsun 🌸
bebesiannesi ayy iki ismide cok severim❤️🌸
🌸🌸😍
🤷🏼♀️
Minikmucizelere birini seçecek olsanız 🥰
bebesiannesi defneyi sectim🙂ama cok zor karar verdim
İpek Türkçe, Defne Yunanca 🌸
Defne💘 benim kızımın da adı defne olacak nasipse💕