Fatma_clk54 benimkini umutsuz vaka olarak görüyorlar, doğmaz, doğsa yasamaz, yasasa ne kadar yasayacak , kalbi her an durabilir diyorlar, sata gore 25+4 Ama 3 hafta geriyiz bu haftaya gore, karın ve basta 2 haftaya yakın, bacakta 3 haftaya yakın gerilik var, iki damarda çentik direnç artışı var , kan akımı zayıf, o yuzden her an ölebilir diyorlar, 24 haftayı ve 500 600 gr mi geçmezse kuveze koymayız cok küçük zaten yasamaz diyorlar, her hafta geçtikçe seviniyorum 1 hafta daha bitti diye ama benim sanssizligim gebeliğin en başından beri varmis ve 3 haftaya kdr çoğalmış, keske bircogu gibi benim de 30 lu haftalarda baslasa veya fark edilseydi, raziydim en azindan kuvezden cikma ihtimali yuksek olurdu tabi nasip yine