ZumrasMom_ Kızlar tecrübem yok ilk gebeliğim devlet hastamesinde çatı muayenesinden sonra domtor sezeryana karar kılıyor mu yomsa son ana kadar normal doğumda ısrarcı oluyorlar mı çatı dar olsa da sancı olmasa da yine normal de ısrarcılar mı
CemrePektas ZumrasMom_ devlet Hastanesi’nde herşey yolunda ise tek doğum şekli vardır o da normal yani vajinal doğumdur. Sezaryen olması için bazı şeylerin ters gitmesi gerekir. O da sezaryen kurtarıcı bir ameliyattır derler. 41 sonuna kadar beklerler. Suni ile doğum denerler yine olmaz ise sezaryene alırlar.
ZumrasMom_ Elifeski22 ablamın dardı normal yaptı doğumu ağır geçti yırtılma oldu 40 dikiş atıldı o yüzden bi tık korkuyorum
Elifeski22 ZumrasMom_ Evet bebeğin büyüklüğü vs etkiler doğumu.. eğer darsa bence sezaryen tercih edin derim riske atmayın hem bebeği hem kendinizi 🥰