Nrmrv aynı ağrı gibi bende 7. Haftadan beri sadece sol kalcamın bi tık yukarısından bacagıma yayilan bir sızı var asla gecmiyor. Yatakta sırt üstü yatarsam daha da artıyor. Sol tarafıma yatarsam daha iyi. Fakat kalkarken felan bir destekle kalkabiliyorum. Doktoruma söyledim. Rahim büyümesinden kaynaklanıyor herhangi bir sıkıntı yok. Sinir sıkisması oluyordur dedi