Hgmom1 Merhabalar 19 temmuzda çatlatma iğnesi vuruldum bugün 17. Gün test yapmadım halada regl falan belirtim yok ama ek olarak duphaston içiyorum benim bildiğim yoksa gebelik regl geliyor ama ben hala olmadım. Gecen ayda böyle olmuştu ama anlamadım böyle yaşayan var mı?
Nezooo Hgmom1 doktor bana duphaston bitince on gün içinde olursun demişti . Duphaston kullanırken adet olunmuyormuş bitince başlıyormuş kanama
Hgmom1 Nezooo doktorda bana regl olana kadar iç demişti ama yarın sabah gebelik testi yapıp negatif çıkarsa içmeyi kesiyim bari
Nezooo Hgmom1 kullanırken olunmuyor diye söylediler bana canım hatta baya beklemiştim niye olmuyo diye bırakınca oldu
Busra5454b Merhaba, adetlerim pcos sebebi ile düzensiz. Gebelik istiyorum ama yumurtlama görmedim hala. Duphaston kullanıp yumurtayan var mı? Duphaston yumurtlamaya yardımcı mi? Adetimin 17. Günü, şimdi kullansam olur mu