SevvaallEr Kızlar merhaba, bugun detaylı ultrosan vardı cok şükür herşey yolunda göründü doktor birşey demedi ense ölçümü 5.3mm görüntüledi doktor normal dedi ama panik işte internet o kadar sacma seyler soyluyor ki 🥲 bir sorun tetik edermi?
gamzecgr SevvaallEr doktor bi sorun olsa söylerdi zaten yani şimdi üzmeyeyim diye susucak hali yok internetteki teşhislere bakarsak hepimiz kanser çıkarız doktorunuz normal demiş takılmayın
Hnd3535 SevvaallEr bebek büyüdükçe ensesi de kalınlaşır. 12.haftaya kadar 3 üstü olmamalı sizinkide normal sınırlardaki doktorunuz önemsememiş. Sadece ense kalınlığıda anamolili oldugunu ortaya koymaz. Baska bulgularında eşlik etmesi gerekiyor. Bebeğin pozisyonuna bağlı ölcüm hatası da olabilir. Kendinize bunları sorun edip strese gitmeyin keyfini çıkartın gebeliğinizin ☺️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
SevvaallEr Hnd3535 Ayy tesekkür ederim vallaa burasıda olmasa gereksiz can sıkıcaz yanı herşey Allahtan buna asla bısey dıyemeyız ama stres sahıbı oluyoruz vallaa olumsuz seyler okuyunca🥲