Medine_yasar05 büyük lavabona çıktın mı canım,illaki herşeyden sebeb vardır benimde sezeryan sonrası çok kötüydü asla iyileşemem ben dedim çünkü etrefimda bu kadar kötü olan yoktu hiç ama elhamdülillah 10.gün sanki o ağrıları ben yaşamamış gibiydim , inşaallah sen daha erken toparlanır sin,narkozu atmak için kahve iç bitter çikolata ye,lavobon için kayısı hoşafı ve yürüyüş adım adım olsa da yap ben öyle yaptım inşallah çok iyi olursun ♥️♥️♥️