Dilek1903 Adanada oturan anneler devlette gittiğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı tavsiye edebileceğiniz 1 ay olacak doğum yaptım ve kontrollerine gideceğim doktor arıyorum ?
Sedaseriner Dilek1903 devlette o kadar çok götürdüm hiç biri çözüm bulamadı ve ilgi alaka sıfır. Hatta zatüre yaptılar oğlumu. Turkmenbasi tip da çağrı hanım var onda çözümü bulduk çok şükür.