edasontr bi belirti oluyormu bunda yan etki filan ilk ilacımı kullandım simdi aksam attım 2 tane 5 gun boyunca kullanıcam.
edasontr Yusufayazin__annesi bana neden 2 tane verdi şaşırdım aynı anda bide glifor ve folit asıt kullaıyorm d vitamin kullanıyorum.
Yusufayazin__annesi edasontr bende folik asit kullanıyorum 2 degsik takviyede verdi bana 3 ay kullnamam icin
elifsen Kişiye göre ilaç kullanma şekli vardır. Sizin durumunuza göre 2 tane aynı anda atmanız gerekiyor demekki. Günde 4 kullanan bile var. Siz doktorunuza uyun. Yan etkisi az olan bir ilaç
tatlibebegim_ elifsen evet katılıyorum ben 4 tane kullanmıştım günde doktor senin yumurtalarına göre ayarlıyor
edasontr elifsen anladımm evet kullanıyorum zatenn ama birsuru ilac kullanıyorumm zarrlı olur diye korkuyorjm
Gebeyim-32 edasontr ben 4 yıl tüp bebek tedavisi gördüm donmuş embriyolarım vardı . En son ki transferimde önce femara kullandım . Yumurta gelişti sonra çatlatma iğnesi yapıldı onun akabine de donmuş embriyom transfer edildi . Şükür 20. Haftamdayım oğlumu bekliyorum 🥰