DilekKorkmaz02 Kizlar bugün doktorum bebeğin geriden geldiğini söyledi prenotolojiye yönlendirdi beni. 35+1 haftalığım ama 31+6 görünümün de dedi. Var mı bu tür durum yaşayan ? Şimdiye kadar herşey yolundaydı.
Selcennnn DilekKorkmaz02 benim de öyle maalesef her doktor farklı bir şey diyor 38+5 haftalık olduk doğumu bekliyorum artık gerçeği o zaman görcem🤷🏻♀️🥲
Selcennnn DilekKorkmaz02 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ❤️ beslenmenize dikkat edin ben kaşar muz kuruyemiş kefir yumurta bunlardan yedim kilo aldı haftasını yakalamadi henüz ama işe yaradı kilo aldı bebeğim. Sizde stres yapmayın bebeğinize yansımasın❤️