Adyokisimsiz 10 gün oldu doğum yapali leke tarzında geliyor doktor kan sulandırıcı iğne verdi onun etkisi olabilirmi? Kanama bugün ve dün hiç yoktu resmen sadece sarı akıntı
Duygrn Normalde kan sulandırıcı daha da arttırır. Arkadaşım bebeği bir yaşına girince tekrar adet görmeye başlamıştı. Normal ama yine doktoruna danış istersen
Nur001 Benim sadece 2 gün oldu az az şimdi yok doktorum da olmayabilir dedi korkma bence hiçbişey kullanmıyorum sezaryen oldum
mekselinaa Yazmelegi_ çok sevindim Allah’ım çok şükür sağlıkla kucağına almayı nasip etti oh şimdi kokusu cennet hayırlı uğurlu olsun inşallah evine bolluk bereket mutluluk huzur getirsin amiin 😘🥰🧿