Anneoluyorum23 Pazartesi günü bacaklarımdan akan bı kanamam oldu bugünde oldu doktora gittim alttan muayene etti bebeğin eşi aşağıda rahimin girişini kapatiyo dedi daha 12+4 haftalık hamileyim bu durumu yaşayan var mı acaba napmam gerekli
bebitomom Anneoluyorum23 benim de aynı şekilde plasenta aşağıda ama rahmi kapatmıyor doktor progestan hap yada iğne verdi mi ?
hayalim35 Anneoluyorum23 bnm de aşağıda demişti ama ileri ki haftalar da çıkma ihtimali var bnm 27 hafta da çıkmıştı yukarı inş düzelir
Bursa17 Anneoluyorum23 benimde aşağıda rahime yakın 2 cm mesafe de 22.haftada detaylida söyledi şuan 31 haftaya kadar geldik 33 te falan doğum sekiline karar vericekler
Anneoluyorum23 bebitomom evet zaten 5.haftadan beri kullanıyorum progestan ama bugünde iğne yapıldı 3 gün arayla da purlotan iğne verdi
bebitomom Anneoluyorum23 haftanız daha erken çıkma ihtimali yüksek korkma hiç dikkat et eğilip kalkma ağır kaldırma mümkün oldukça ayağın yukarda uzan ilişki yasak zaten söylemiştir doktorun inşallah düzelir
hayalim35 Anneoluyorum23 yok kanamam olmadı benim sezeryan olabilirsin dikkat iş yapma demişti snradan çıktı yukarı
mekselinaa Bursa17 benimde aşağıda detaylıda söyledi 28 oldum hâlâ aşağıda çıkma ihtimali varmı bu saatten sonra
Anneoluyorum23 Bursa17 ilk ogrendigimden beri kese etrafında kanama vardı şimdi plesantanin yanında bide asagidaymis belki o yüzden yoğun kanamam var
ilgihazaal Anneoluyorum23 ağır kaldırmayın fazla ayakta kalmayın kendinizi zorlamayın. Ayaklarınızı uzatın hep hatta yukarı kaldırın. Ben tencere bile taşımamaya çalıştım. İşe gidiyordum öyle full yatmadım ama kendimi zorlamamakta dikkat ettim.
hayalim35 mekselinaa bnm 21 de aşağıda dedi 27 çıktı 6 hafta sürdü ya çıkma ihtimali var bnce doktor bişi demedi mi
Anneoluyorum23 ilgihazaal işlerimi annem yardımcı oluyo ama bir tane daha kızım illa kalkıyorum yemek yapsam gün içinde zararı olur mu
Kukulikukuli12 Anneoluyorum23 Bildiğim kadarı ile direk sezaryana alınıyor dogum zamanı. Yani bebek yukarıda ama plesanta asagıda. Normal dogum için uygun değil. Dogumda önce plesanta cıkar sonra bebek buda dogum için büyük risk o yüzden direk sezaryana alınıyor. Geçmiş olsun.