Selam kızlar bugün 36+3 olduk 3088 gr 50 cm 1 hafta gerilik vardı bizde doktorum haftasını yakalamış dedi sizin bu zamanlarda kilonuz kaçtı? Bide bugün kontrolde nst ağrım çıkmadı fakat 3 4 saattir karnımda ağrı var sol tarafımda otururken zorlanıyorum oturamıyorum doğum belirtisi olabilir mi🥺