Mucize_4207 Kızlar ben bugün doğum yaptım gece saa 4de suyum geldi 7 buçukta doğdu oğlum 35+6 ile darısı sizlere inşallah sag salim kucağınıza alırsınız 🥰🤲
Didoun Mucize_4207 Allah hayırlı evlat olmasını nasip etsin. İnşaallah siz de bebek da iyisinizdir. İlk oğlum 35+3 te doğmuştu. Onun da tek sıkıntısı yemek için uyandirmakti. 2 haftada flan toparlamisti.
selinbirincisezen Mucize_4207 rabbim bahtını güzel eylesin. Bende 35+6 yım. Hatta ben de serklajlıyım bebeğiniz kaç kilo doğdu ya da küveze girdi mi? Sorumu yanıtlarsanız çok memnun olurum 😇
Mucize_4207 Didoun sağol cnm iyyiz çok şükür evet küçük olduğu için biraz zorlanıyor ama kaşıkla veriyorum arada sarılık olmasın bian evvel toparlansin diye
Mucize_4207 selinbirincisezen Allah razı olsun 2 kilo 200 gram doğdu kuveze girur sanmıştım ama girmedi hamdolsun
Didoun Mucize_4207 şırınga veya kaşık biberon en güzeli evet. Ben ilk 2 haftası anne sütü yanında Aptamil prematüre de verdim. Çok güzel kilo aldırıyor. Ne olursa olsun sakın biberon vermeyin.