e_blue_sky_a happy-26 12ye başladık bu hafta. Kuyruk sokumu kısmı sancı yapıyor aslında ara sıra rahim ağzı kısmı da sancı yapıyor gibi bugün. Yaşayan var mı bunu
happy-26 eylmz bende ilk haftalarda da olmadı şuan da yok sanki hamile değilim gibi hissediyorum kendimi ya
eylmz happy-26 çok kafana takma sonuçta doktora gittiğimize şükür sağlıklı olduğunu görüp duyuyoruz illa belirti olması gerekmiyormuş Dr öyle söylemişti 🤭
happy-26 eylmz evet çok şükür kalp atışı filan hep duydum en son Salı günü gittiğimde yine duymuştum sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamız nasip olsun inşallah 🤲🤲
happy-26 e_blue_sky_a bu haftalarda bol bol dinlenmek gerekiyor ayakta kalınca fazla başlıyor ağrılar rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲