Ayfrizmm size net cevabı doktorunuz verir şuan kaç haftalıksınız benim ilk 3 ayda geçirdiğim için bebeğe geçme riski daha yüksek olduğunu söylemişti 17.haftada amniyosentez yapılacak zor günler geçirdim ama alışıyor insan inşallah amniyosentez sonucu temiz çıkar 🙏🏻ama bildiğim kadarıyla sizdeki olan virüsün tedavisi var benimkinin yoktu