Arkadaşlar 30 haftalık olmak üzereyim. Ağrılarım çok fazla. 2 dk yürüyemeyecek kadar rahatsız ediyor. Karnım gün aşırı sert ve toparlanıyor zaten. Buna ekstra pelvik kemiği ağrısı, sırt ağrısı nefes alamama ekleniyor. Ama bütün gün bu şekildeyim hiçbir iş yapmasam da sizde nedir durumlar