Herkese iyi akşamlar 🤍şuan 28 haftalığız. Biranda varislerim arttı,vajinamin içine kadar ilerledi. Damar cerrahisine gittiğimde 32 haftadan sonra heran doğum olabilir dedi. Geçen hafta kadın doğuma kontrole gittiğimde ise hazirlikli olmamı ameliyatimin riskli olduğunu,masada kalma ihtimalimin olduğunu,doğuma damar cerrahisininde girmesi gerektiğini söylediler. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Psikolojik olarak bitmiş durumdayım 😞