Kızlar merhaba. Dün sabah özel aracımızla Karstan yola çıktık dura kalka bugün Bursa’ya vardık. Sorun şu ki sol kasığıma ağrı giriyor. Çok yoruldum sıcak vs derken. Bu ağrı normal mi ? Başınıza geldiyse geçmesi için ne yapmam gerekiyor bir an önce geçmesi için?