Hesenzade_f_g risk varsa müdahale edilmiyormuş doktorum bebeği aldırmak isteyenler yaptırıyor testi dedi down sendromlu olup olmadığı kontrol ediliyormuş ben yaptırmadım sonradan ultrasonla ölçtü ense kalınlığını ve burnunu normal çıktı bence çokta yaptırmaya gerek yok ya benim ilk bebeğim yaptır dediler ama yaptırmadım