Kzlar merhaba aranızda bu sorunu yaşayan var mı bakabilirmisiniz gebelik kolestazı diye birsey duydum 1 hafta önce kan verdim saglik ocana alt ast degerlerim normal ama 2 3 gündür kaşıntım var dus alınca filan rahatlıyor ama bi kac saat sonra tekrar kaşınmaya başlıyorum gebelik kolestazı olabilirmi çok endiselendim alt ast degerinden mi belli oluyor degerim normal korkmalımıyım .bugun hastaneye gittim devlet doktorun 1 haftadir izinli oldugunu soylediler ve geri gelmek zorunda kaldım bilgisi olan yazabilirmi kolestrolum yüksek çıkmıştı eczaneden kaşıntı kremi aldım ve kolestrol yuksekliginden kaynaklanabilecegini de soylediler yada cilt kurulugundan