GulserenKY Arzuanne Hastaneyi bilmiyorum ama Osmangazi Aritmi de Nagihan Uzun vardi. Ona gittim birkaç kere memnun kaldım çok tatlı ve güzel bilgi veriyor. Ama orda dogum yapmadım.
16Gizem16 Arzuanne takip olarak Engin korkmazere gidiyorum kendisi doç riskli gebelik olduğum için gidiyorum çok memnunum ama doğumum olmadığı için bilemicem bende çok arastirmistim
ogrencianne35 Arzuanne ben embiye yılmaz da doğum yaptım 2021 de memnun kaldım ama biraz arastirdigim kadarıyla iltac akkurt da çok iyimis 2.gebeliği düşünmüyorum olursa bi denemek için muayeneye önce iltac akkurt a gidicem
GulserenKY Arzuanne Ben şehir hastanesinde dogum yaptım. 28 den sonra beni riskli gebeliğe yönlendirdi doktorum o hastanede yoktu diye kliniğe gittim.
GulserenKY Arzuanne Erken dogum değil bizde 28 de bacak ve kol kısalığı fark edildi. İskelet ve kas hastalığı olanilir diye perinatolojiye gönderildim. O doktorda yoğun bakımı gelişmiş hastanede dogum yap diyerek şehir hastanesini tavsiye etti orda baktım. 4 aylik olduk. Genetik test verdik sonuç bekliyoruz
GulserenKY Arzuanne inşallah canım. Ama ben şehir hastanedunden memnun kaldım sezeryan oldum çok ilgililerdi
seda2023 Merhaba, ben Ziya Çetin’e gidiyorum çok çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim. Kendi muayenehanesi var.