Nur-0101 Arkadaşlar 24 haftalık gebeyim birkaç gündür bebeğimi hareketlerini hafif hafif aşağıda gibi hissediyorum normalim ama bazen de göbek deliği yukarı hızasında vuruyor gibi çok hafif
EslemBosnak Nur-0101 aynı şeyi yaşıyorum sebebini merak ediyordum bugün muayenemede gözlerimle gördüm kıpır kıpır sürekli hareket halindeydi dönüyordu yön degistiriyordu elini ayağını sallıyordu muhtemelen aynı şeydir senin yaşadığında ☺️
defnezumram Nur-0101 normal canım rahim yukarı çekildikçe bebek kilo aldıkça yeri değişiyor tekmelerinde
Nur-0101 defnezumram Çok sağolun teşekkür ederim ya inşallah hepimiz sağ Salim bebeklerimizi alırız kucağımıza birde ben geçen yıl 38 haftalık bebeğimi kaybettim kordon sarkmasından ve su gelmesinden
defnezumram Nur-0101 kıyamam kuzum ya o sana şefaatçi olacak inşallah rabbim hepimizin bebeğine kavuşmayı nasip etsin ama sen dikkatli ol yine kafana takılan bişi olunca burda cevap bekleme git doktora biz doktor değiliz hepimiz tecrübelerimizi paylaşıyoruz sadece
Rfrshr Benimde 24 hafta bir aşağıda bir yukarda oluyor bebek sürekli yer değiştiriyor bence bu haftalarda normal hala küçük olduğu için
Nur-0101 defnezumram Çok sağolun çarşamba randevum vardı gittim ama doktor Yoktu grevdeymiş 17 sine tekrar aldım bende