3Tospikannesi Merveer96 inşallah vaktinde sağlıkla gelir ama her şeyi düşünüp erkenden halletmek gerekiyor daha sonra zaten ağırlaşıyorsunuz yavaş yavaş yapmak daha iyi benim 2 çocuğum 36 haftalık doğdu bu minik 31.haftadan beri gelmeye çalışıyor 😁🥰
Kubra0505 Merveer96 bence ne kadar erken o kadar iyi ben 35 de yaptım ama inanki çok yorucu geliyo hepsini yıka ütüle yerleştir çanta hazırla, güzel duygular ama geç yapıldığı zaman ağırlaştırılmış için yorucu oluyo
ilgihazaal Merveer96 kendinizi iyi hissettiğinizde hazırlayın derim zararı yok erken olsun son zamanlarda insan ağırlaşıyor gerçekten eğilme kalkma hareketler kısıtlanıyor ben 35te yaptım keşke daha önce hazırlasaymışım diyorum 32de falan
Merveer96 Elbiseleri yıkama için duru granül aldım sadece siz neler kullandınız yumuşatıcı zararlı diye düşünmedim ama
aysenr9918 Merveer96 31+1 olduk bizde hiçbir hazırlık yok şu an bekliyoruz neyi beklediğimizi de bilmiyoruz 😅😅