Beeen 🙋🏻♀️ ilk bebeğimi Adana şehir hastanesinde normal doğum ile dünyaya getirdim.. 9 saat sancı çektim, kişiye özel tertemiz odam ve ebeler doktor vs. ilgiliydiler, sadece ilk doğumum olduğu için biraz tecrübesizdim ve çektiğim sancidan dolayı korkup komutları yerine getiremedim, bir an önce doğurmak istedim o yüzden doktor ve ebelerin biraz sabrını zorladım 🤦🏻♀️ yinede güzel bir doğum süreciydi.. şimdi ikinci bebeğime hamileyim, doğuma 7 ayım var, herşey yolunda giderse ve nasip olursa yine şehir hastanesinde normal doğum yapmak istiyorum ☺️