Her belediyenin paketi ayrı oluyor diye biliyorum ben. İlk kızımın doğumundan sonra başvurmuştum eyüp belediyesinden gelmişlerdi süslü püslü bi sepetle.içerisinde bi solu bebek eşyası vardı. Hayırlı olsun diyip gittiler 😊 tabi sene 2017 dediğim.şimdi nasıl bilemiyorum