Merhaba kızlar 14 haftalığım 2-3 hafta önce sarı akıntım yoğundu doktorum gynolomexin fitil verdi 3 gün arayla kullandım akıntım baya azaldı. Bugün de beyaz akıntım gelmeye başladı, doktora pazartesi gidicem de aynı şekilde yaşayan var mı acaba? Normal midir?