Bende 28+3 de doğum yaptım bebeğim hala küvezde ve apnemizde vardı enfeksiyona bağladılar bu durumu antibiyotik tedavisine başladık küçük oldukları için hergün yeni bi sorun çıkıyor ama inanıyorum iyi olucak allah hepimizin evlatlarını sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏