Merhaba, anneler ve anne adayları. Doğum yaklaştıkça aklıma saçma şeyler geliyor 🫠 ilk doğumum normal ve çok rahat olmuştu,sadece yürüyüş yapıyordum. Şimdi 2-ci bebeğime hamileyim 32 haftalık, hamileliğin başlarından spor yapıyorum, yediklerime dikkat ediyorum ve kendimi yine normal doğuma hazırlıyordum.
Asıl sorun şu ki, korkmaya başladım 🙃 ya vaginam genişlerse diye korkuyorum. Daha evlilikden önce regl oldukta hava çıkıyordu, sonra spor yaptım, kaslarımı çok iyi çalıştırdım hem kegel, hem diğer egzersizlerle, doğum yapsam bile doktorlar gördüklerinde “sen sezeryan olmuşsun” diyolardı. Acaba 2-ci kez doğum yaptıktan sonra vagina aynı kalıcak mı? 1-ci normal doğumun asla kötü tarafını görmedim, cinsel ilişkim de çok güzel gidiyordu. Amma 2 kez normal doğum yapmış anneler kendi tecrübelerini paylaşırsa çok güzel olurdu. Doğumdan sonra ilkteki gibi toparlanmak oluyor mu? Şu an kız bebek bekliyorum, kafası ve kilosu daha küçük