Regl 2 gün vardı
Dün kahverengi kanama başladı dün başladığında biraz geldi sonra azaldı gece gelmemiş öğleden sonra adet kanaması gibi biraz ped kirlendi. 3 saattir hiç yok ped kirlenmedi peçeteye silince az lekenme oluyor kahve rengi. Sizce test yapmalı miyim