GoncaSena 14/9la beni sezeryana almak istediler de normal doğuma açıkken olmak istemedim de doğru mu yaptım kafam çok karıştı
minnakkraker GoncaSena normal doğumda ıkınmadan dolayı tansiyon daha yükselebilir diyorlardı dr ne dedi siz öyle diyince
GoncaSena minnakkraker sorumluluğu ben almıyorum dedi o kadar. 2 hafta öncesine kadar normal doğuma çok açıksın diyordu
minnakkraker GoncaSena muhtemelen ondan tansiyon yükselmesi sorun oluyor ya takipte olun bence tansiyonlarınızı normal doğum diye düşünürken kendinizi bebeğinizi riske atmayın başka drdan da görüş alın bence