Yarenmira kesinlikle arkadaşa katılıyorum içtiğin şey tıpkı elmalı gazoz gibi bişey günlük yediğin içtiğin meyve ve meyve sularında bile belki daha fazla şeker var yani
Ayrıcada benim doktorum o glükozu içmek istemezsen önce aç kan ver daha sonra kahvaltı yapıp gel öyle kan ver demişti onu da deneyebilirsiniz sonuçta aynı hesaba geliyor hangisini istiyorsan onu yapalım dedi doktorum ama ben glükozu içtim bi sıkıntısını da görmedim çok şükür yaptırmanı tavsiye ederim ama sana kalmış 🤷🏻♀️