bugün kontrole gittim bu uygulamada 23e 6yim, 25e 6cikti ve 18subat olan regl tarihimi 11subat yaptı eski ultrason haftalarına bakarak yaptı hep 1hafta ileri dedi oyuzden değiştirdi şimdi salı gel şeker yüklemesi yaptıralım dedi korkuyorum ya ondan mı ileri gozukuyor .şeker olunca bazen ileri olabiliyor dedi ama 11haftakiga vurunca normal dedi .