Esrac96 evet ben kendimi bildim bileli enfeksiyonlayım diyebilirim 😂 kullanıyorum geçiyor sonra bidaha 🥰 çamaşırlarımı 60 da yıkayınca sanki biraz azaldı ben 40 da yıkıyordum yetmiyormuş🤷♀️ bu ara bi kasık ağrım var ama yanma sızlama yok yinede doktoruma söyliycem idrar bakalım🤷♀️ eğer içiniz rahat değilse geçmediğini düşünüyorsanız sağlık ocağına gidin, bi kere içim rahat etmedi gidip idrar kültürü verdim sadece ve geçmişti 🤷♀️