Yenibirii feyzayandirmaz mr cektirebilirsin radyasyon yok denilecek kadar az. Telefon bile daha fazla radyasyon saciyor olabilir😅
Nili4321 feyzayandirmaz çektirmedim ama bir beyin ameliyatı geçirdiğim için bazı aylarda çektirmem gerekecek doktorum hiçbir sorun olmaz dedi
CnsLpsNc feyzayandirmaz MR da radyasyon yok adı üzerinde manyetik rezonans yani dev bir mıknatıs içiniz rahat olsun 😇
feyzayandirmaz Yenibirii bundan önce 3-4 kere çektirdim ve hepsinde çok radyasyon yayıyor dendi 😳 tam karın bölgesinden çektirmem gerekebilir, yine de sıkıntı olmaz mı
feyzayandirmaz CnsLpsNc allah allah.. radyasyon olmadığını da ilk defa duyuyorum.. direkt karın bölgesinden çektirmek de mi sorun olmaz
CnsLpsNc feyzayandirmaz MR için çok problem olacağını düşünmüyorum tabi belki belli bir ay sınırlaması vardır yine de doktorunuz ile bir konuşun
HeycanliMommy Hayır mr da radyasyon yok sıkıntı yok ultrason gibi yani. Tomografi radyasyonludur uzak durun