Gmz5560 ayse_65 sezaryendan 10 gün sonra gittim dikislerim vardı onlar alındı ultrasonla rahme bakıyorlar
guzelanne01_ ayse_65 40 da gel dedi doktorum gittim 40 dada sezeryan yerime baktı dikişsizim ben zaten,alttan muayane yaptı üsttende muayene yapto rahim kanseri varmı yokmu diye bakıldı kan ve idrar alındı Tıp hastanesinde yaptığım için detaylı bakılıyor yani
ayse_65 Gmz5560 sadece o kadar mı Sizin sezeryandan sonra ne kadar oldu kanamanız Bn şu an 8 gündür ameliyat olmuşum 3 gündür hiç kanamam yok
Gmz5560 ayse_65 vallahi 1 ay oldu bende az az olsada kanama var sezaryen olduğumdan beri az az oluyor kanama