Tubimu Kızlar selam . 20+3 deyim pembe öyle kıpkırmızı olmayan selpağa leke geldi yaşayan var mı hiç acil
Sak94 Merhaba profilime gidip tartışmalardan kanama yaşayanlar başlığına girersen oradan yeterli bilgiyi alabilirsin bende 21. Hafta da yaşamıştım