Trabzon1453 21 haftadayım ve ilk gebeliğim , bebeğimin hareketlerini arada hissediyorum normalmi aşırı evhamlanıyorum
aslanprenses_ Trabzon1453 25. Haftamdayım bu kız hiç durmuyor diyorum 😂 az uyuyor gibi hissediyorum 😂 hiç merak etme daha düzenli hissedeceksin çok normal.
Ozlem_1997 Trabzon1453 bende 18 +4 yetim ara ara hissediyorum 2.gebeliğim sağlık ocağı hemşiresini arıyorum yada gidiyorum kalp atışlarını dinlemeye hep atsın istiyorum . Bu hamileliğim çok farklı geliyo ilkte hiçbirşey anlamamıştım 🤦♀️😊
Jiyan_akbulut Trabzon1453 bende 21 haftalık hamileyim hemen hemen hergün kıpır kıpır maşallah ve ben her defasında çok heyecanlanıyorum 🥰
bdenerigokce Trabzon1453 24 teyim çay mı içsek dedim bi anda tekmelemeye başladı😂 çay içtik ve şuan sıfır hareket, sanırım uyuyor 😂 gece başlar diye düşünüyorum 😂
saf-sevgi Hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin neden evham yapasınız ki onun hareketlerini hissetmek çok güzel bir his tadını çıkarın herşeyi kafanıza takmayın pimpirikli anneler için hayat çok zor🤗
Trabzon1453 saf-sevgi Aslında daha çok hissetmek istiyorum ara ara nadir hissettiğim için evham yapıyorum birden 🤦🏼♀️
aslanprenses_ Mhr34 geceleri yine insan idare ediyor da bir bebiş 6 da uyanmaz ki 😂 en rahat yerdesin uyu keyfini çıkar benimki sabahları uyandırmaya başladı 🤣
2prenses_masal-oyku Trabzon1453 17 deyim çoook nadir hissediyorum normal bu ikinci hamileliğim evham yapmanıza gerek yok bi zamandan sonra sürekli hissedersiniz ☺️