Kızlar hamiellikte saç kestirilmez hurafesinin sebebi aslında vücut o saçı uzatmak için kesildiğinde bütün uğraşını oraya veriyormuş diye inanıyorlar, ben doktoruma sordum kan değerlerin gayet iyi kestirebilirsin tıpta bir sakınca yok kuranda da böyle birşey yok dedi ve 35 haftamdayım 3 kere kestirdim😂 çünkü saçlarım çok uzuyor bende uzun saçtan nefret ederim