Nazlicanxxx bende gebeliğimi yeni öğrendim ve inan çok fazla içen bi tipim. Günde bi paketten fazla içiyordum. Önce ki bebeğim karnımda ölünce hiç bişeyin bebeğimden kıymetli olmadığını biliyorum artık. İçme. Tek bir gün içmesen sonra tiksineceksin bende öyle oldu. Hatta içerken oyalan hepsini içme çekerken içine çekmeden direk üfür bak seni tiksindirecek inşallah. Bebeğine yazık 💜