33+4 bende 1.5 lt içiyordum fakat Dr bebeğimin suyu azalmış endişe edecek kadar değil fakat 2.5 - 3lt yi bulman lazım dedi malum daha sık wc ye çıktığımız için ve de havalar çok sıcak olduğundan bende mecburen fazlalaştırdım. Herşey onlar için inşallah sağlıkla kucağımıza alırız Allahın izniyle