Doğum ekim sonu gibi olacak ama bulunduğum şehir çok soğuk bir yer değil ekim de bile yazlık kıyafetler giyiniyor bazen şimdi size sorum şu bebek için 3 tane penye ve 1 tane kalın battaniye var. 1 tane nohutlu battaniyelerden 2 tane de müslin olanlardan alsam yeterli olur mu. Az mıdır çok mudur fikir verir misiniz