Şimdilik her hangi bir sıkıntı olmayabilir fakat hafife alınacak bir konu değil. Bağırsak doluysa şayet kaka yapması an meselesidir. Bebek kendini nasıl korumaya alabilir ki zaten? Size tavsiyem bu konuyu hafife almayın, normal doğumda diretmeyin. Anne karnında kaka yapıp, anneyi zehirleyen bebekler duymuştum.