Kızlaar 38 hafta olmama 2 3 gün kaldı diyebilirim iç çamaşıırm ıslak sürekli lavoboya gidiyorum ama henüz nişanım gelmedi koyu leke tarzında. Ara ara sancılarım da oluyor baldırlarım ağrıyor 😣 doktorum yıllık izinde haftaya gelecek sizce beklemeli miyim ne yapabilirim