Aselkus Gebelikte bunalim yasadiniz mi 5 aylik hamileyim bazen herkesten uzaklasmak istiyorum esim ailem herkesten kendimi cok bitkin hissediyorum hic biseyden mutlu olamıyorum
Elif949494 Aselkus bir ay öncesine kadar bende yaşadım şimdi 8 aylık oldum yavaş yavaş toparlamaya başladım kendimi sürekli ağlardım mutsuzdum bende sürekli kavga olurdu evde
Kbra_9 Aselkus yemin ederim bende aynıyım hayta bugün ağladım baya ve düşündüm bi tek benmi böyleyim acaba diye sonra bebeğimi düşünüyorum hemen onunla konuşuyorum iyi geliyo bana
Aselkus Alifidan bazen esime karsi sogukluk oluyor bazen aileme bisey anlatıyorum beni anlamiyor gibiler herkes kendi derdiyle kiyas yapıyor boslukta gibiyim kendimi cok yanliz hissediyorum
Aselkus Elif949494 evet nerden geliyor bu aglama bilmiyorum en ufak tartismada ben kendimi heder ediyorum saatlerce icim cikana kadar agliyorum esimin ailemin dedigi bir kelime tum gunumu zehir ediyor sanki insallah benimde geçicidir sizjn gibi
Aselkus Alifidan nasil asicaz acaba bu durumu evdede bir gun iyiyssk esimle 2 gun aramiz bozuk oluyor kendimj sorgulamaya basladim artik bi ara bitirme karari aldim
Aselkus Alifidan ilk bebeginiz mi ne kadarlik evlisiniz biz 9 aylik evliyiz 5 aylik hamileyim kendimi sorguluyrm acaba dusunmeden hazir olmadan mi hamile kaldim bebegimjnde boyle gunahina giriyorum iyi bi anne olamazsam diye
---Fatosssss--- 8 aylık hamileyim bnde öyleyim malesef herşey batıyor gözüme bunlar normal seyler hamilelikte sonucta hormonlar tavan insanin elinde değil eşlerimiz ne yapsada aslinda biz daha fazlasını istediğimiz için gözümüze gelmiyor
Aselkus Kbra_9 neyseki tek degilmisim agir travma mi yasiyorum diye düşünüp duruyordum demekki gebelikte genelde yasaniyor mus
glsmogrtmn Aselkus şu an 27 haftalık hamileyim aynı durumu ben de yaşıyorum. Bir haftadir falan kendimi çok kötü hissediyorum, evde sıkılıyorum huzursuz oluyorum halsizlik de çok var zaten ailemi sorguluyorum eşimin ailesini vs herkesten soğudum